Startsidan
Vardag
Allmänt
Outfits
Foto Modell/porträtt
Blandat
Kreativt
Naglar
2015
Januari

2014
Augusti, September, Oktober, November, December
Kontakt
[email protected]
Elsa, 17. Uppsala.

Nörd och perfektionist. Alltid hungrig. Älskar frukost över allt annat. Hoppar tresteg. Målar naglarna. Fotar det mesta som går att fota.


Victoria

För ett tag sen åkte jag, Hedvig, Victoria och Sara till Hed & Vics torp för att fota lite. Det finns ett stort fält där med okänd sädeslag (sädeslag är ej min starka sida) och jag var taggad på att ta lite solnedgångsbilder bland dessa okända sädeslag. Två problem upptäcktes dock vid vår ankomst 1) Större delen av fältet låg i skugga 2) Fältet var skördat. Så jaa, det gick lite sådär med planerna.
Istället gick vi runt lite i torpmiljöerna och knäppte lite bilder här och där och resultatet blev GÖRbra ändå. Jag hade fått låna min tränares 7Da (vanligtvis fotar jag med en Canon EOS 1000D och jag kommer aadrig kunna gå tillbaka till den nu haha) och ljuset var MAGISKT så det var ca omöjligt att ta dåliga bilder. Sen kunde man ju inte klaga på motiven heller.
Dessa bilder på Victoria är de första av många, många fler bilder från den kvällen som kommer dyka upp här.

Isabella

Svar: haha precis, 30kr var ju inte det värsta.. ;) kram

MY VESTLUND '

fina bilder!

Svar: Tackar tackar!
elsaherlitz.blogg.se