Startsidan
Vardag
Allmänt
Outfits
Foto Modell/porträtt
Blandat
Kreativt
Naglar
2015
Januari

2014
Augusti, September, Oktober, November, December
Kontakt
[email protected]
Elsa, 17. Uppsala.

Nörd och perfektionist. Alltid hungrig. Älskar frukost över allt annat. Hoppar tresteg. Målar naglarna. Fotar det mesta som går att fota.


Fix

Jag älskar att inreda. Eller, jag kan ju inte påstå att jag någonsin direkt inrett någonting, men jag älskar att bläddra i inredningskataloger och söka efter inspirationsbilder på Internet och drömma mig bort.
Jag längtar tills den dag då jag förr eller senare flyttar hemifrån (om jag någonsin kommer iväg, haha) och får inreda helt fritt. (Att vara rik ingår även i denna plan. Återkommer när jag funderat ut tillvägagångssätt) Jag har så himla svårt dock för att bestämma mig för en enda stil, jag kommer vilja plocka lite av allt vilket kommer resultera i ett enda stort kaos av olika stilar. En punkt är jag dock rätt bestämd på – jag ska ha en helvägg med en bokhylla i vilken böckerna ska vara färgkoordinerade. Hehe.

Just nu håller jag på att fixa lite med mitt rum. Bara smådetaljer, men smådetaljer som gör ganska stor skillnad. Kanske dyker det upp lite bilder här när jag kommit en längre bit på vägen.

Josefine

Inredning är superkul :D

Svar: Visst är det?!
elsaherlitz.blogg.se

Lilla Lii - Träning och mat - Bloggen som blandar kultur med träning

Älskade det här inlägget! Du skriver så att det blir roligt att läsa ;)
Inredning är superkul, som du sa så kan små saker förändra mycket! Just nu målar jag om min bokhylla och det blir verkligen en stor förändring i hela rummet!

Moa Simborn

Alltså jag är precis som du!

Svar: Haha då är vi två! :)
elsaherlitz.blogg.se