Startsidan
Vardag
Allmänt
Outfits
Foto Modell/porträtt
Blandat
Kreativt
Naglar
2015
Januari

2014
Augusti, September, Oktober, November, December
Kontakt
[email protected]
Elsa, 17. Uppsala.

Nörd och perfektionist. Alltid hungrig. Älskar frukost över allt annat. Hoppar tresteg. Målar naglarna. Fotar det mesta som går att fota.


Elefantrikt inlägg


Igår drog skolan igång igen och det med lite blandade känslor. Själva skolarbetet är jag måttligt taggad på men jag är en rutinmänniska och jag behöver mina rutiner. Sen kan jag inte låta bli att längta lite till hösten. Dricka alldeles för dyrt te på något fik i stan. Låta levande ljus lysa upp mitt oktobermörka rum. Jag längtar efter den friska känslan i luften. Färgerna. Halsdukar. Faktiskt har jag redan börjat pilla litegrann på årets höstspellista.
Sen att detta är vad man förväntar sig och att det man får är regn, kyla och en helvetes massa plugg är ju en annan sak.

Angelica

Oh my, älskar koppen!