Startsidan
Vardag
Allmänt
Outfits
Foto Modell/porträtt
Blandat
Kreativt
Naglar
2015
Januari

2014
Augusti, September, Oktober, November, December
Kontakt
[email protected]
Elsa, 17. Uppsala.

Nörd och perfektionist. Alltid hungrig. Älskar frukost över allt annat. Hoppar tresteg. Målar naglarna. Fotar det mesta som går att fota.


Första


Foto: Hedvig

Hej! Jag heter Elsa och det här är inte direkt första gången jag ger mig på att blogga. Hittills har resultaten varit varierade. Att skriva är inte min starka sida så därför tänker jag rätt så mycket hålla mig till att lägga ut bilder.
Jag är en sjuttonårig Uppsalabo som precis ska till att börja gymnasiets andra år. Jag gillar att fota så bloggen kommer som sagt till stor del att fyllas av bilder. Hoppas ni ska trivas!

ɑ n n i k ɑ

Lycka till :)

Svar: Åh tack så mycket!
elsaherlitz.blogg.se

JOSEFINSDREAM

lycka till, det kommer gå strålande! va fin du är !

Svar: Men TACK så mycket, vad glad jag blir!
elsaherlitz.blogg.se

Johanna

Fin bild :)

Svar: Tackar tackar!
elsaherlitz.blogg.se