Startsidan
Vardag
Allmänt
Outfits
Foto Modell/porträtt
Blandat
Kreativt
Naglar
2015
Januari

2014
Augusti, September, Oktober, November, December
Kontakt
[email protected]
Elsa, 17. Uppsala.

Nörd och perfektionist. Alltid hungrig. Älskar frukost över allt annat. Hoppar tresteg. Målar naglarna. Fotar det mesta som går att fota.


En Kärleksförklaring


Kära bloggläsare, det finns en kärlek som står över all annan kärlek på denna jord. En kärlek starkare än en mors kärlek till sitt barn, än min lärare Bengts kärlek i till Blodomloppet-tshirts, och det är min kärlek till frukost. Ord blir otillräckliga när jag försöker beskriva min relation till denna måltid.
På bilderna ses min standardfrukost, vad jag äter mer eller mindre varenda morgon (minus croissanterna, de var lite extraextra). När jag har lite mer tid händer det att jag lyxar till det lite till. Jag kan äta hur mycket som helst på morgonen och förstår mig verkligen inte på folk som inte äter frukost. Huvaligen.

Ida - foto & häst

men så gott! frukost är bäääst! fina bilder oxå :)

Svar: Äntligen någon som fattar! Tackar tackar :)
elsaherlitz.blogg.se

MATILDA

Vad gott det ser ut! :)

Svar: Ellerhuur?
elsaherlitz.blogg.se

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Gott! Själv brukar jag dricka smoothie till frukost!

Svar: Den är inte dum!
elsaherlitz.blogg.se