Startsidan
Vardag
Allmänt
Outfits
Foto Modell/porträtt
Blandat
Kreativt
Naglar
2015
Januari

2014
Augusti, September, Oktober, November, December
Kontakt
[email protected]
Elsa, 17. Uppsala.

Nörd och perfektionist. Alltid hungrig. Älskar frukost över allt annat. Hoppar tresteg. Målar naglarna. Fotar det mesta som går att fota.


Gammalt


Förr om åren (ok överdriv för typ 1-2 år sen) var jag rätt så mycket flitigare med min nagelmålning och till skillnad från nu var det sällan jag gick med omålade naglar. I takt med att jag blev duktigare och duktigare blev mina designer mer och mer avancerade och mer och mer tidskrävande. Nån gång satt jag i en hel timme med en enda nagel. Till slut tog det så lång tid att få till någonting som jag blev nöjd med att jag helt enkelt sket i det. Nu har jag börjat måla naglarna så smått igen och jag tror att jag ska ägna mig åt lite enklare designer istället så att det blir någonting över huvud taget.
På bild är två gamla designer, den övre drygt ett år gammal och den undre betydligt äldre.

Fatma - Grafisk designer

fina!

Svar: Tackar!
elsaherlitz.blogg.se

Emelie

Jag målar också nail art och upplever exakt samma sak som du beskriver, ju bättre man blir desto mer perfekt måste allt va till slut blev det nästan som prestationsångest att måla naglarna vilket är så drygt. Tänkte att det var ett intressant sammanträffande :) jag gillar Svampbob naglarna btw :)

Svar: Jaa, tror man måste släppa allt det där litegrann och bara måla för att det är kul. Tackar! :)
elsaherlitz.blogg.se