Startsidan
Vardag
Allmänt
Outfits
Foto Modell/porträtt
Blandat
Kreativt
Naglar
2015
Januari

2014
Augusti, September, Oktober, November, December
Kontakt
[email protected]
Elsa, 17. Uppsala.

Nörd och perfektionist. Alltid hungrig. Älskar frukost över allt annat. Hoppar tresteg. Målar naglarna. Fotar det mesta som går att fota.


Klara


För ett tag sedan körde jag och Klara en liten fotografering. Vi bara gick runt på stan och stannade lite här och där och knäppte lite bilder och sen gick vidare. Jag gillar såna fotograferingar, man kan få väldigt olika karaktär på bilderna.
I början gick det lite sådär, vi hittade inga bra miljöer men sen fick vi till några riktigt bra bilder. Mina favoritbilder från den dagen togs på en byggarbetsplats. Det var inte alls den bilden jag hade i huvudet innan och så är det ofta när jag fotar - jag har en föreställning av hur det kommer bli och slutresultatet blir helt annorlunda, oftast till det bättre.

mot plus

snyggt! Ha en fin kväll! =)

Svar: Tack!
elsaherlitz.blogg.se

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Fina bilder!

Svar: Tackar tackar!
elsaherlitz.blogg.se