Startsidan
Vardag
Allmänt
Outfits
Foto Modell/porträtt
Blandat
Kreativt
Naglar
2015
Januari

2014
Augusti, September, Oktober, November, December
Kontakt
[email protected]
Elsa, 17. Uppsala.

Nörd och perfektionist. Alltid hungrig. Älskar frukost över allt annat. Hoppar tresteg. Målar naglarna. Fotar det mesta som går att fota.


Veckan

När jag startade den här bloggen var min tanke att den skulle handla om mina bilder och ingenting annat. Jag ville inte att det skulle bli en "det här har jag gjort idag"-blogg utan jag tänkte att jag inte skulle skriva någonting alls egentligen om vad jag har för mig utan istället låta fokus ligga på bilderna.

Jag får nu officiellt erkänna mig besegrad.

Jag har insett att jag inte fotar tillräckligt mycket för att fylla ut en blogg och i bloggvärlden är det kvantitet framför kvalitet, tvärtemot mitt vanliga tänk, som gäller. Tyvärr. Alltså kommer nu några suddiga telefonbilder från den senaste veckan. Om mitt liv är tillräckligt intressant för att fylla en blogg tvivlar jag dock starkt på.

  
Onsdag. Tog med mig Littan till Hufvudstaden för att se Ed Sheeran. 1. Jordnötssmör. Någonstans där under finns kycklingspett. 2. En av de små prickarna där nere är Ed Sheeran. Han var jävligt bra. 3. Sittplats hem.
 
 
Torsdag. Hade Harry Potter-mys med Matilda. Vi såg första filmen och åh den är ju så gosig och underbar.

  
Fredag. Började eftermiddagen med gosfika med Sara och Matilda, vi åt kiwiskal (?). Blev kvar hos Sara resten av kvällen och vi ägnade oss åt att förbättra våra selfieskills. Kan konstatera att om min bloggkarriär går åt skogen har jag en lovade framtid som selfielärare.

 
 Lördag. Åkte till Stockholm med min moder och hade en sån där mor-dotter-dag eller vad det heter. Var längesen vi umgicks bara hon och jag, åh det var mysigt.

Söndag. Jaa ni ser ju själva.