Startsidan
Vardag
Allmänt
Outfits
Foto Modell/porträtt
Blandat
Kreativt
Naglar
2015
Januari

2014
Augusti, September, Oktober, November, December
Kontakt
[email protected]
Elsa, 17. Uppsala.

Nörd och perfektionist. Alltid hungrig. Älskar frukost över allt annat. Hoppar tresteg. Målar naglarna. Fotar det mesta som går att fota.


Försök till självporträtt

För ett tag sen försökte jag mig på att ta lite självporträtt med min externa blixt. Att fota med blixt är någonting jag verkligen skulle vilja göra oftare, det är väldigt roligt men samtidigt tycker jag att det är väldigt svårt att få det att bli bra. Jag vet liksom inte alls hur man ska göra. Sedan är sladden till min blixt rätt kort också, det står att det ska funka att fota utan sladd men jag har inte riktigt kommit på hur man ska göra än (efter sisådär en två år). Det gör hela fotandet lite mer begränsat. Men som sagt, roligt är det! Om någon sitter och håller på ett bra blixttips så kommentera gärna!
I den här bilden har jag blixten riktad mot mig från högersidan. Från samma håll kommer även fönsterljus. Sedan har jag lagt på en bild på ett träd i Photoshop.

MATILDA

Du är så snygg alltså! Ha en bra söndag, kram!

Svar: Men tack fina du, vad glad jag blir :)
elsaherlitz.blogg.se

Tenerz ;)

Riktig babe!!

Svar: Tenerz is babe ;););)
elsaherlitz.blogg.se