Startsidan
Vardag
Allmänt
Outfits
Foto Modell/porträtt
Blandat
Kreativt
Naglar
2015
Januari

2014
Augusti, September, Oktober, November, December
Kontakt
[email protected]
Elsa, 17. Uppsala.

Nörd och perfektionist. Alltid hungrig. Älskar frukost över allt annat. Hoppar tresteg. Målar naglarna. Fotar det mesta som går att fota.


Bildframkallning

Jag pratade förut om att jag håller på att fixa lite med mitt rum och dessa bilder är en del i det. Beställde från fujidirekt.se och de gjorde mig inte besviken denna gång heller. Varje bild kostade 0,85 kr och jag lyckades klämma in två bilder i varje bild så det vart inga astronomiska summor direkt. Man borde beställa framkallade bilder oftare!
Alla "polaroidbilder" är tagna med min telefon.

Isa Bylund

vad läckert :)

Svar: Tack!
elsaherlitz.blogg.se

Crazie -

Åh så fint! Ska göra något liknande själv ^^

Svar: Tack! Åhh gör det! :)
elsaherlitz.blogg.se