Startsidan
Vardag
Allmänt
Outfits
Foto Modell/porträtt
Blandat
Kreativt
Naglar
2015
Januari

2014
Augusti, September, Oktober, November, December
Kontakt
[email protected]
Elsa, 17. Uppsala.

Nörd och perfektionist. Alltid hungrig. Älskar frukost över allt annat. Hoppar tresteg. Målar naglarna. Fotar det mesta som går att fota.


Bra brallor

Mössa och byxor Beyond Retro / Linne Brandy Melville / Skor Vans / Jackan är morfars gamla

Ett erkänt problem bland oss friidrottare är att hitta jeans som passar. Vi har nämligen rätt stora lår i förhållande till resten av kroppen, så antingen är jeansen för tighta kring låren eller för stora runt midjan. Nu har jag dock hittat de optimala byxorna. Som ni ser på första bilden får man i dem en smal midja och en gigantisk rumpa, haha. Till och med mina lår får plats och de är fruktansvärt sköna.

Elin

WOW!!

Svar: :D
elsaherlitz.blogg.se

Isabelle

Snygg outfit! :-)

Svar: Tack du!
elsaherlitz.blogg.se

Cornelia

Riktigt snygg outfit! :)

Svar: Åh tack!
elsaherlitz.blogg.se

Amanda

Jätte fin outfit!

Svar: Taack!
elsaherlitz.blogg.se

EMMAWHO

Såg jättesköna ut!

Svar: Det är dom verkligen!
elsaherlitz.blogg.se

MATILDA

så snyggt :D

Svar: Tackar! :)
elsaherlitz.blogg.se

Nadia

Ser sjukt sköna ut! Och snygga!

Svar: De är båda delarna! :)
elsaherlitz.blogg.se

Livet som Emma'

Hej!
Efter en lång tids uppehåll så har jag återigen startat upp min blogg. Den handlar till största delen om min liv (såklart), men om du vill få inspiration på mode, inredning mm så är det en blogg för dig!
Kika gärna in och lämna en kommentar!

Kramar

Emilia Trennsby

Jag älskar din stil och jag älskar din blogg :)
Man blir lixom glad över att läsa din blogg och ja, jag gillar att vara glad. Som jag brukar säga. .. stay awesome

Svar: Åh nämen gud vad glad jag blir, tack så mycket fina du! :)
elsaherlitz.blogg.se