Startsidan
Vardag
Allmänt
Outfits
Foto Modell/porträtt
Blandat
Kreativt
Naglar
2015
Januari

2014
Augusti, September, Oktober, November, December
Kontakt
[email protected]
Elsa, 17. Uppsala.

Nörd och perfektionist. Alltid hungrig. Älskar frukost över allt annat. Hoppar tresteg. Målar naglarna. Fotar det mesta som går att fota.


Det här med att experimentera

Det finns många saker jag är bra på men att laga mat är inte en av dem. Varje gång jag vågar mig in i köket är det något som går fel och bland mina vänner är jag känd som Stekspadesmältaren.

Idag skulle jag äta köttbullar, men jag tänkte att istället för att koka pasta (som jag i och för sig är ganska bra på) och bara steka köttbullarna rakt upp och ned så skulle jag piffa till det lite. Jag kände mig som en erfaren matlagare när jag rusade runt i köket och använde allt jag hittade i kylskåpet till min lilla måltid.
Tyvärr gick någonting fel med kryddningen. Jag gick på känsla och öste på och det var tydligen inget vinnande koncept. Riktigt äckligt vart det, men som den hungriga person jag är krigade jag mig igenom hela maträtten.
Ska nog hålla mig utanför kökets väggar i framtiden.

Amanda Niclasson

Ser riktigt gott ut, det måste jag pröva att laga ngn dag! :)

Ida - foto & häst

åh så gott! :'D