Startsidan
Vardag
Allmänt
Outfits
Foto Modell/porträtt
Blandat
Kreativt
Naglar
2015
Januari

2014
Augusti, September, Oktober, November, December
Kontakt
[email protected]
Elsa, 17. Uppsala.

Nörd och perfektionist. Alltid hungrig. Älskar frukost över allt annat. Hoppar tresteg. Målar naglarna. Fotar det mesta som går att fota.


Djuriskt


Denna gång blev det djur på naglarna. Tänkte först göra bara safaridjur men jag ville väldigt gärna ha en älg också, så det blev en lite udda blandning.
När jag gjorde dessa så filmade jag, det blev dock lite halvt misslyckat för minnet på kameran tog slut innan jag hade målat klart. Jag vet heller inte om jag har någon sladd som funkar för att ladda över filmklippen från kameran till datorn. Om jag mot förmodan lyckas så ska jag försöka slänga ihop en liten film så får ni se hur det ser ut när jag målar naglarna.

Johana Duggin

coola naglar! ;)

Svar: Tack! :)
elsaherlitz.blogg.se

Sofia

Väldigt söta blev dom i alla fall!! :D

Svar: Nämen tack så mycket! :)
elsaherlitz.blogg.se

Anna

Haha alltså så söta!!! :D De är så himla gulliga, knubbiga och söta småttingar :)

Svar: Hahaha, tackar tackar! :)
elsaherlitz.blogg.se

Lifejj - tre månader i Algeriet

Jättesöta! Gillar särskilt elefanten haha ;)

Svar: Haha, tack!
elsaherlitz.blogg.se

Elli

Nej vad gulligt haha! :)

Svar: Hihi, tack!
elsaherlitz.blogg.se

Oliviaaaanilssons blogg med 4 A

Vad fin blogg du har!
Kika gärna in på min blogg om du har lust :D

Svar: Tack!
elsaherlitz.blogg.se

Stickan!

Åh, så söta de är :-) Jättefint!

Svar: Tackar! :)
elsaherlitz.blogg.se

Robex Lundgren

läckert

Svar: Tack!
elsaherlitz.blogg.se

Olivia

hur luckas du? såååå söta!

Svar: Åh tack, det är inte så svårt när man väl kommer in i det :)
elsaherlitz.blogg.se

ɑ n n i k ɑ

Så söta naglar!

Svar: Tack! :)
elsaherlitz.blogg.se

Carolina

Super läckert!

Svar: Tackar!
elsaherlitz.blogg.se

Lou

Gud vad gulligt och snyggt det blev!

Svar: Tack!
elsaherlitz.blogg.se

Cherie | Börja Spring

Så söta :)

Svar: Tack! :)
elsaherlitz.blogg.se

Lina

Gulligt! Tänk om man var så duktig, gissar att om jag hade försökt så hade det blivit helfärgat till slut haha

Svar: Haha, om man bara har tålamod och orkar hålla på och pilla ett tag så är det inte så svårt :)
elsaherlitz.blogg.se

Em

Åååå så gulliga :D

Svar: Tack du! :)
elsaherlitz.blogg.se

Malin Wederberg

Söta ^^

Svar: Tack!
elsaherlitz.blogg.se

Trees, mamma i London

Men söööta :)

Svar: Taack så mycket!
elsaherlitz.blogg.se

Emilia

Vad bra det blev! :)

Svar: Tack! :)
elsaherlitz.blogg.se

Frida

Nå så gulliga!

Svar: Haha, tack!
elsaherlitz.blogg.se

Amanda Jona [SPONTAN]

Men alltså åh så söta!

Svar: Thihi, tackar!
elsaherlitz.blogg.se

Emiza

coola

Svar: Tack!
elsaherlitz.blogg.se

Josephine

Men åh vad fina & söta!! :D

Svar: Åhh tack så mycket!
elsaherlitz.blogg.se

Daniella

Vilken talang du har för komma på roliga nagel-designer! Och jag är imponerad över hur du kan måla så smått! ^u^

Svar: Åhh tack så jättemycket hörru! :)
elsaherlitz.blogg.se

shettisdrottning.blogg.se

Snyggt!

Svar: Tack!
elsaherlitz.blogg.se

Julia

Gud va söta :)

Svar: Tackar tackar!
elsaherlitz.blogg.se

matilda

Åh vad coolt!

Svar: Taack :)
elsaherlitz.blogg.se

Lisette

Fint!

Svar: Tack!
elsaherlitz.blogg.se

Emma Grann Fotografi

Men vad söta!!

Svar: Hihi tack!
elsaherlitz.blogg.se

Elina

Vad kreativt och talangfullt! :D

Svar: Haha nämen tackar!
elsaherlitz.blogg.se

Emilia Trennsby

Neejj guud så sööta .. döör !

Svar: Haha, tack! :)
elsaherlitz.blogg.se

Hedda Rönnlund

Såå coola naglar!

Svar: Taack!
elsaherlitz.blogg.se

Emilia

Åh sjukt vad snyggt gjort!

Svar: Åhh tack!
elsaherlitz.blogg.se

Nora

Åhh vad söta!!

Svar: Tack!
elsaherlitz.blogg.se

lillemor

fint o snyggt

Svar: Tack!
elsaherlitz.blogg.se

leonor broberg

va söta!

Svar: Tack! :)
elsaherlitz.blogg.se