Startsidan
Vardag
Allmänt
Outfits
Foto Modell/porträtt
Blandat
Kreativt
Naglar
2015
Januari

2014
Augusti, September, Oktober, November, December
Kontakt
[email protected]
Elsa, 17. Uppsala.

Nörd och perfektionist. Alltid hungrig. Älskar frukost över allt annat. Hoppar tresteg. Målar naglarna. Fotar det mesta som går att fota.


Nagelfilm


Efter många om och men är denna film äntligen färdigklippt. "Jag ska aldrig mer använda Movie Maker" säger jag efter varje gång jag använt Movie Maker men det slutar ändå med att jag sitter där igen ändå. Buggigare program får man leta efter, men det är ju faktiskt väldigt bra och lättanvänt i övrigt.  Jag tror att jag har råkat ut för de flesta missöden en människa kan råka ut för i Movie Maker, men efter många tårar och svordomar genom åren har jag lärt mig att trycka på spara-knappen var femte sekund.
Hur som helst är denna film klar nu. Tyvärr vart kvaliteten rätt kass men nu orkar jag inte ägna den där jävla filmen en sekund till haha.

Det vita nagellacket i filmen är från Mavala (det vita lack av de jag testat som jag tycker är absolut bäst) och övriga är från Depend. Som pensel använder jag en tandpetare och för de riktigt små detaljerna (kantlinjer mm) använder jag en säkerhetsnål.

Victoria

bloglovinbyte? :)

MALIN

Vilken rolig video! Och vad duktig du är :)

Svar: Tack så mycket!
elsaherlitz.blogg.se

Filippa

Sv: tack så mycket det är min favorit! :) riktigt mysig.
Har du haft en bra dag än så länge?
Kram kram!

Milina

Kul! :)

- ps. jag har en giveaway på bloggen där man kan vinna ett valfritt smycke!

Nadia

Så coolt!!

Svar: Åh tack!
elsaherlitz.blogg.se

THE REVOLT

Hahaha asså hatar då det blir sådär :0 sånt brukade hända mig fast på Word i skolan xD jag har oxå fått vanan att spara typ efter varje minut haha xD

Men tur att det blev bra och färdigt till slut ^^

Svar: Haha fruktansvärt irriterande!
elsaherlitz.blogg.se

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vad jag känner igen det där med Movie Maker alltså!

Svar: Det där jävla programmet!!
elsaherlitz.blogg.se