Startsidan
Vardag
Allmänt
Outfits
Foto Modell/porträtt
Blandat
Kreativt
Naglar
2015
Januari

2014
Augusti, September, Oktober, November, December
Kontakt
[email protected]
Elsa, 17. Uppsala.

Nörd och perfektionist. Alltid hungrig. Älskar frukost över allt annat. Hoppar tresteg. Målar naglarna. Fotar det mesta som går att fota.


Vår kärlekshistoria

Klockan var runt mitt på dagen och Göteborg visade sig från sin allra soligaste sida. Mitt tåg skulle snart gå och jag var på desperat jakt efter en födelsedagspresent åt min lillasyster. Jag irrade in och ut i affär efter affär utan att veta vad jag egentligen letade efter, men en sak som jag var säker på var att jag inte hittade det.
På Beyond Retro verkade det dock som att turen kunde komma att vända. En snabbscanning av butiken gav mig en hoppfull känsla och jag rusade fram till första bästa klädställning och fortsatte mitt desperata sökande.

Och där var den.

Det var ju inte alls i det syftet jag var där. De få pengarna jag hade skulle gå till en födelsedagspresent och ingenting annat.
Redan innan jag provade den visste jag att det var kört och efter att jag hade provat den var det ännu mer kört. Helt perfekt var den och jag visste att om jag gick därifrån utan den så skulle jag ångra mig för resten av livet (jag lovar, det var precis så dramatiskt som det låter).

Det har varit vi i nästan tre månader nu och jag blir kärare och kärare för varje dag som går. Jag älskar allt ifrån den blå jeansnyansen till de precis lagom stora innerfickorna, för att inte tala om ytterfickorna som är alldeles perfekta att köra ner händerna i när man inte har någon annanstans att ha dem.

Jag må vara en dålig syster men jag har en jävligt snygg jeansjacka.

Sofie

Jag köpte med en jeansjacka för ett tag sen, det är ju så snyggt!

Svar: Ellerhuuur???
elsaherlitz.blogg.se