Startsidan
Vardag
Allmänt
Outfits
Foto Modell/porträtt
Blandat
Kreativt
Naglar
2015
Januari

2014
Augusti, September, Oktober, November, December
Kontakt
[email protected]
Elsa, 17. Uppsala.

Nörd och perfektionist. Alltid hungrig. Älskar frukost över allt annat. Hoppar tresteg. Målar naglarna. Fotar det mesta som går att fota.


Vattendroppar

Dammade av min gamla externa blixt för ett tag sen (och då menar jag verkligen bokstavligen dammade av) och knäppte dessa bilder. Jag ställde en bunke i handfatet och lät vatten från kranen droppa ner i den. För att få ett lite mer dämpat ljus använde jag en skärbräda att ha framför blixten, tror jag läste om det på Lina Flodins blogg för länge sen.

Malin

Älskar sånna bilder, men jag kan verkligen inte ta sånna!

Svar: Haha, det är bara att testa :)
elsaherlitz.blogg.se

Jasmine

Fantastiskt resultat! Sista bilden är magisk.
Kram

Svar: Åh tack!
elsaherlitz.blogg.se