Startsidan
Vardag
Allmänt
Outfits
Foto Modell/porträtt
Blandat
Kreativt
Naglar
2015
Januari

2014
Augusti, September, Oktober, November, December
Kontakt
[email protected]
Elsa, 17. Uppsala.

Nörd och perfektionist. Alltid hungrig. Älskar frukost över allt annat. Hoppar tresteg. Målar naglarna. Fotar det mesta som går att fota.


Put a hat on it


Kappa Weekday / Polotröja Vero Moda / Byxor Beyond Retro / Skor Dr. Martens / Hatt Lindex

Allting ser bättre ut med hatt, punkt. Denna är en julklapp från mina kära föräldrar och jag känner på mig att vi kommer komma mycket mycket bra överens. Även kappan är ny, från Weekday. Har vart på jakt efter en kappa ett tag och nu så här under mellandagsrean passade jag på att slå till (på ett plagg som i och för sig inte alls var på rea. Plånkan grinar och det verkar inte som om jag kommer gå in i 2015 med den bästa av ekonomiska förutsättningar).